Login

Heslo

Zapomenuté heslo

Reklamační řád

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu
Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě :
Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží
Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí

Zboží můžete vrátit na naší provozovně
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to zasláním zboží na adresu:

Ivo Grandič
Slovácká 82
690 02 Břeclav

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy

Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naší provozovnu
Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího

Obal není nutný :
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má grandic.cz právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží
Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží

Zboží si můžete vyzkoušet :
Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít grandic.cz s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.)
S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně

Příklad:
Zákazník si objedná a koupí tiskárnu, doma ji uvede do provozu, vytiskne si fotku a zjistí, že tiskárna nesplňuje jeho požadavky
Nicméně ji už použil a načal i inkoust k ní dodaný
Nic není ztraceno, použitím nezaniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale spotřebitel bude muset uhradit spotřebovaný materiál

Dodržení 14denní lhůty :
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy
Doručením se rozumí informace, že chcete od smlouvy odstoupit, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně)
Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty
Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na info@grandic.cz
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží
V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu
Jaké dokumenty přiložit?
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku
Nejlepší možností je zaslaní vyplněného Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy  a nákupního dokladu, který jste obdrželi na svoji e-mailovou adresu.
Jaké zboží nelze vrátit vůbec?
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů.
Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno

Stručný přehled na závěr :
Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat.
Zboží může být po dohodě vráceno i později.
Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče.
Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
Zákazník obdrží zpět své peníze nejpozději do 30 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby:
Reklamaci můžete osobně předat na naší prodejně

V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

Ivo Grandič
Slovácká 82
690 02 Břeclav

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (bílé zboží, zahradní nábytek apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@grandic.cz
Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené :
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775
Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Prosíme, napište podrobnosti na info@grandic.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat
Jak postupovat :
Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně, kurýrem či poštou.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
popis závady a vaše kontaktní údaje.
 
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR

Lhůta pro vyřízení reklamace :
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě
V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době
Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně
Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
s naším provozovnou bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
na info@grandic.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.)
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu

Neopravitelná závada :
Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail info@grandic.cz
Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat

Záruka a záruční listy :
Ze zákona má kupující spotřebitel nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží na grandic.cz, avšak kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu na nákup zboží na grandi.cz

Hodí se vědět :
Záruční doba běží od převzetí zboží
Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít
Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou)
Na dárky ke zboží nelze výše uvedené uplatnit

Záruční list
Spolu se zbožím vám bude doručen i nevyplněný záruční list (pokud není přiložen, slouží jako záruční list faktura, která vám bude zaslána se zbožím)
Záruční list vám rádi potvrdíme v našich prodejnách, a to po předložení daňového dokladu či jeho kopie
Záruční list můžete samozřejmě také poslat poštou - spolu s číslem své objednávky nebo okopírovanou fakturou - na adresu:

Ivo Grandič
Slovácká 82
690 02 Břeclav

Potvrzený záruční list zašleme zpět na vaši adresu, kterou jste uvedli v objednávce (pokud neuvedete jinou)
Záruční listy nepotvrzujeme rovnou, protože zboží nevybalujeme a fyzicky nekontrolujeme
Toto privilegium přísluší vždy zákazníkovi, který si zboží zakoupil
Proto vám dáváme prostor zboží nejdříve pečlivě zkontrolovat a vyzkoušet

Obchodní podmínky společnosti Ivo Grandič :
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě grandic.cz provozovaný společností Ivo Grandič
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Ivo Grandič, Slovácká 82, 690 02 Břeclav, IČ: 49132628 kupujícího (zákazník, spotřebitel)
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.)
Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel
Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel
Prodávající je obchodní společnost Ivo Grandič, IČ: 49132628 je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti
Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není
Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami
Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem

Kupní smlouva :
Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.
Rozpor s kupní smlouvou :
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.
Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží.
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:
na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku Zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
na dodávku Zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,spočívajících ve hře nebo loterii.
Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Ochrana osobních údajů :
Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.
Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak


       
přes 24.000 položek rychle a pohodlně do Vašeho domova
možnost nákupu na splátky
osobní odběr na pobočce v Břeclavi
téměř 23 let zkušeností s prodejem na našem trhu


CTL SYS mobilní průmyslový vysavač za 8.199,-

CTL SYS mobilní průmyslový vysavač za 8.199,-
Průmyslový mobilní vysavač Festool CTL SYS se zásuvkou a s funkcí ofuku Vysavač ve formátu Systaineru. Schválení pro třídu prachu L Extrémně malý, lehký a kompaktní ve formátu Systaineru pro maximální mobilitu a přesto disponuje vysokým výkonem 3000 l/ min Pohodlný transport pomocí držadla nebo popruhu Díky integrovanému uložení hadice, kabelu a hubic máte vše neustále po ruce

GSB 18V-85 C aku příklepový šroubovák Bosch za 11.999,-

GSB 18V-85 C aku příklepový šroubovák Bosch za 11.999,-
Výkonný: 85Nm kroutící moment a bezuhlíkový EC motor pro rychlou práci Komfortní: přizpůsobte si nastavení elektrického nářadí, např. KickBack Control nebo informace o změnách stavu - to vše na digitálním portálu MyTools app Inovativní Coolpack baterie zajistí optimální odvod tepla a tím prodlouží životnost až na 100% Integrované LED světlo pro osvětlení pracovního prostoru i v tmavých místech Robustní: celokovové sklíčidlo pro náročné aplikace na staveništi

EL MIRADOR II závěsná houpačka za 9.499,-

EL MIRADOR II závěsná houpačka za 9.499,-
Ať už uvnitř nebo venku, v ratanovém závěsné křeslo jste v dobrých rukou Volně houpající křeslo je velmi trvanlivé a odolné proti povětrnostním vlivům Elegantně tvarované a v hnědé přírodní barvě, se hodí do jakéhokoli prostředí Kovová konstrukce je stabilní a extra silná, zatímco pérování to dělá ještě pohodlnější

Automower 440 robotická sekačka Husqvarna za 81.990,-

Automower 440 robotická sekačka Husqvarna za 81.990,-
Robotická sekačka HUSQVARNA AUTOMOWER 440 je robustní a velmi spolehlivá robotická sekačka na trávu pro zahrady s travnatou plochou do 4000 m2. Sekačka je potichu a automaticky naváděna po složitých plochách, úzkými průchody, obtížným terénem a na svazích se sklonem až 45%. Timer podle počasí nastavuje sečení tak, aby odpovídalo růstu, zatímco funkce "bodové" sečení se postará o místa s vyšší trávou. Se dvěma naváděcími smyčkami a čtyřmi metodami vyhledávání, jak najít cestu zpět do nabíjecí stanice, zanechá za sebou zelený, perfektně posečený trávník s minimální potřebou vašeho zásahu.

KD-55XE9305B televize 139cm 55" 4K UHD Sony za 62.990,-

KD-55XE9305B televize 139cm 55
4K Ultra HD televize s úhlopříčkou 139 cm (55"). Podsvícení Slim Backlight Drive+, Triluminos, 4K HDR Processor X1 Extreme, vysoký dynamický rozsah HDR, frekvence 100 Hz, tuner DVB-T/T2/C/S2, Smart TV, Android, nahrávání na USB, media přehrávač, DLNA, Bluetooth, Miracast, prohlížeč Opera, 4× HDMI, 3× USB, Wi-Fi, hlasové ovládání, Motionflow XR 1000 Hz